Ett endaste år tillsammans



Tänk att tiden går så fort, jag började ny klass med främmande människor
Ingen hade jag träffat förut, vad jag kommer ihåg nu.
Alla fick olika blickar av varandra, jag fick en av blick med bitch
av de personer som är mig närmast just nu, tänk vad en bild av en person kan
få så fel uppfattning än när dom lär känna istället.

Nu har vi gått två år, och så återstår de 1 år kvar på gymnasiet.
Sen ska vi splittras igen, är de det som är meningen?
Tre år tillsammans och sen bara minnen. I grundskolan fick man
9 år på sig men nu bara 3 ynkla år. Visst jag klagar inte, men dock synd!

Jag vet att några av oss inte kommer hålla ihop, men några kommer
vilket dock är synd.

min framtid har jag också ändrat mycket under de här 2 åren.
Jag ska plugga till sjuksköterska  och sedan vidare till barnmorska
vilket ja hoppas kommer in på, så att mina drömmar inte går i krach,
för de är väl ens person värsta dröm..

Vi har lärt oss mycket under de här åren tillsammans.
iallafall har jag gjort det, och jag vet att andra också håller med.
Nu återstår ett år kvar, vi ska kämpa oss igenom det!
Om alla kämpar så klarar i det tillsammans.

Jag önskar jag hade kunna gjort de ogjort,
jag vet själv att jag inte gjort så mycket fel
men jag tar åt mig, jag tar åt mig precis allt.
Jag önskar jag vore starkare på den delen
men vad har jag att lära mig under detta år?
- Jo att bli starkare och inte ta åt mig saker.
Att låta allt sköta sig själv utom mig själv.
Ingenting blir som förut,
Jag älskar dig...



tack för mig. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0