Fredags mys?

Jag fick otroligt kul åt min mamma igår eftermiddag.
Vi pratade om mitt hål jag ska göra idag och att hon hade hört massa saker
om att de var för sexuellet skull att man ville göra hål i tungan, och då började hon
fundera om de var därför jag också ville ha det. Vi fick oss många skratt!

Memen, igår hade ja lite mys för mig själv
stoppade i mig i bubbelpoolen för att värma mig lite
och de var hur skönt som helst, låg där å lyssnade på musik
alla tiders!

Har även lovat att vi ska göra det ikväll med Sandra.

Idag åker vi ganska många till Gävle faktiskt, som vill se mig plågas.
Igår fick ja lön också, nöjd!



Inte vårat badkar på bilden

Kommentarer
Postat av: Malin

ska du pierca tungan? :o

2009-08-28 @ 14:24:31
URL: http://sandstroom.blogg.se/
Postat av: therese

jajamen :)

2009-08-28 @ 18:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0