God morgon

Igår var vi iväg till Söderhamn, vi åkte kring sju och kom hem någon gång vid tolv kanske..
Var inte så mycket att gå ut på stan på, men vi åkte bil ett bra tag, och den som kom sen och
höll oss lite sällskap var bara ute o lekte med bilen för att de regnade.

Sen åkte vi till Bollnäs o snosade runt och min pappa var på ABE trafikskolor
som hade grillfest igår, så vi åkte dit och fick såklart skjutsa hem dom till Alfta också
så de gjorde vi kring elva halv tolv ungefär. Sen åkte vi raka vägen hem, eller jag åkte till Daniel o Fredrika
och sov. Vaknade i natt utav att Liam grinade så han prova o la sig här med mig, för ja slocknade på soffan!
Men trångt som fan och en katt mitt upp i allt...... Gick jag o la Liam hos Fredrika istället!

Ikväll verkar de inte bli sån höjdar väder så vi får se vad vi hittar på,
vi har ju funderingar på s-leken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0