Hemma från Leksand

Som ni vet var vi i Leksand över två dagar.
så nu ska ja berätta lite saker vad som hände före och efter.

Onsdag skulle jag jobba till ungefär halv tio, men jag hade känt mig riktigt konstig
två dagar före det, hängig och så att jag inte orkade någonting bara låg.
Så jag jobbade mig igenom till klockan nio då ja inte klarade mer,
jag var nästan grinfärdig när jag kom hem, vi ringde sjukvårdsrådgivningen ( dålig stavning )
Jag berättade hur jag mådde, hur länge ja hade känt som ja har gjort
detaljer kommer nu, men läs lr inte..
Jag hade ilningar som var upp ända till magen när ja hade kissat.
Och klen och hade kissat lite blod..

i varje fulla fall så fick jag en tid på akuten kl 22.00.
vilket ja inte trodde alls att jag skulle få, så alla blev förvånad.
men vi åkte ner och gjorde lite tester och visade att ja hade fått
urinvägsinfektion jätte kul, vi sóm skulle till Leksand dagen efter
men ja åkte iallafall med dem, vi hämtade upp dom klockan nio ungefär.

Vi kom dit och vi gjorde inte så mycket, blev rätt mycket alkohol för dem andra
men ja var nykter för ja tänkte vara duktig för ja åt pencellin ( stava )
Men jag struntade lite halvt i de på lördagen för vi drack alla och vi gjorde
andra sällskap nere på krogen osv :)

jag orkar inte gå in på mera detaljer,
vi klantade oss allihopa någon gång i helgen iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0