Kväll

vaknade halv tolv utav mobilen, ställde den så ja inte skulle vakna senare.
Jag vaknade till och hoppade in i duschen, sen kom Fredrik och hämtade mig
vi skulle åka till Edsbyn för att fixa hans ljud och massa sånt.

sen åkte vi till hans syster Theresia och där var Linda också.
Satt och pratade ett bra tag och fick oss massa goda skratt!

Sen åkte vi vidare till ljudbutiken igen och fixade lite grejor,
sen hem :)


Och ikväll var jag och solade sen åkte ja upp pussa på Liam
men de blir inte så mycket pussade nu för tiden, för nu har han massa annat o göra
och så skriker han på en när han vill att man ska leka med han i sitt rum.
han har blivit så stor för sin ålder.

Nu ligger jag här brevid mamma i hennes säng
jag lyssnar på musik o hon lyssnar och löser nå korsord.

godnatt med er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0