Lugnare i framtiden?

Igår kom Fredrik o hämtade mig och Sandra här hemma, vid sju kanske den var.
Så åkte vi hem till honom och där var, Svante, Emil, Jocke, Cicci, Sigge tror de var alla.
Vi gick o satte oss på altan och drack lite smått, blev lite mer på slutet.
Och efter de skulle vi åka buss till Bollnäs och ja hatar ju att åka buss som kanske alla vet.
Så sa Fredriks pappa att han kunde skjutsa oss, ja hoppade in på gården ( haha )

Vi kom till Bollnäs, och var ute på stan en stund och gick in senare.
Efter de två sista lugna låtarna med inga namn nämnda för ja vet inte ens va de är för namn
Följde de med oss till bussen, och de regnade som bara fan och jag hittade såklart stora
vatten pölar som ja hoppade i så de stänkte på alla andra de tre.
När vi kom till station såg de ut som ja hade duscha med kläderna på,
ja var as blöt och skorna är blöta än också..

Jag ska börja ta de lugnare framöver, de har blivit så mycket nu på sistone
allt kommer efter, de vet alla.



Förlåt, ja vet inte riktigt vad jag ska ta vägen.
Allt med orden igår var bara för mycket just då.
Jag var dum, Jag VET att jag var dum..
Jag skulle gjort det på ett annat sätt.
Nu är de ja som får sätta mig ner och fundera
vad jag egentligen vill med allt.


Nu ska vi iväg till Alfta
- Fredrik & Sandra


bye

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lugnare? ;o aldrig! de ska bli mer galet än de har varit ;)

2009-08-16 @ 22:14:21
Postat av: therese

haha, kan de bli mer än de ? ;o

2009-08-16 @ 22:23:42
Postat av: Sandra

haha mm de kan de ;p jag lovar! ;)

2009-08-17 @ 13:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0