Måndag återigen

Ja har haft en toppen helg, förutom vissa saker som ja inte ska bry mig om
har jag tydligen fått lärt mig..

Men vi började lördagen med hemma hos Sara, åt mat och gjorde oss lite i ordning
så klart glömmer ja skorna hemma så p-å fick komma ner med dom.
Sen så åkte vi till Dennis Bergman på fest, där var vi väl inte så länge faktiskt.
Jag och Sandra hade planerat att vi skulle in på tranan, och de längtade ja faktiskt efter.

Men vi kom in till slut och var väl med dom jag var med förra gången på tranan mest.
Vi kom iallafall inte med bussen, som gick tjugo över två, för de var hit och dit vart vi skulle sova.
Så kvart över var den när jag kollade på klockan, men vi fick sovplats iallafall tur var de ;)

Idag jobbade jag medans Sandra sov som en stock!
Men hon var iallafall vaken när jag kom hem :)

på onsdag ska jag få snutta på lilla Vanessa :)
Tänkte sova där.

Jag glömde ju att berätta att dom kom hit till mig
när dom var på väg hem från BB, äntligen fick ja träffa henne

Nu är hon 4 dagar gammal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0