Onsdag

Jag gillar verkligen att se att killar bryr sig,
Så att de kliar i händerna när man står o pratar med andra
det är då som visar att dom bryr sig tillräckligt, eller kanske inte tillräckligt
men tillräckligt för att förstå att de menar allvar.

nu ska jag åka home to Alfta, träffa Vanessa som är 6 dagar idag!
Tiden går faktiskt fort och snart börjar skolan också, faktiskt små längtar jag
om jag ska vara riktigt ärlig, att träffa alla igen och att få se om alla är sig lik.

Jag fick stanna hemma idag för ja har ännu ont i ryggen
jag fick ta en alvedon och gå och lägga mig imorse.

Jag måste berätta en rolig sak, Igår knäppte mamma på bastun åt mig
så knäppte ja på musik utanför så ja skulle höra in höjde jag volymen
så öppnade ja dörren och de dååånade ut ljud där ifrån så kom ja i underfun
med att de fanns en högtalare där inne också, så ja satt där med musik inne i bastun och
bara njöt! ja behövde de

Snart kommer nog my baby Fredrik :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0