Skolan

Just precis, kändes ingen höjdare att gå till skolan idag faktiskt hade vela ligga kvar
ja hade somna med telefonen i handen och vaknade av att mamma ringde och väckte mig
så ja flög upp ur sängen tröck av för ja trodde de var larmet flera gånger men till slut fattaade jag att de ringde.
Då var man trött iallafall. Fick i mig lite o äta, inte så lätt nu första dagarna efter man tagit hål ska ni veta.
Menmen, sånt man får stå ut med.

Igår var min moster, hennes nya kille, mormor, Daniel och Liam o hälsade på
när ja och pappa kom hem. Jag provade äta lite varm mat men de var en viss annan som åt upp min mat
istället. Sen åkte vi upp till farfar och hälsade på en stund och senare hem.

Kollade på film med mamma men ja gick o la mig efter halva
fattade ingenting av den.

Idag ska ja se till att köpa mig en ny mobil,
tröttnat som helvete på denna ja har nu!
Fyfan för mobiler....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0