Torsdag och ledig! :)

Sitter i Alfta ännu, snuttade mycket på Vanessa igår.
Hon sov många timmar på mig, så ja blev allderes svettig!
De var kul att rå om henne allderes själv, och idag är hon 7 dagar allstå en vecka!
Tiden går fort när man har roligt.

Jag och Fredrik åkte på max igår och åt, även kollade om vi såg hans nya bil.
Han ska köpa sig en saab med turbo lr något sånt :)
Var meningen att han skulle köpa den imorgon men de blev idag
och för att jag är bäst ska jag få följa med och hämta den.

Jag finns för dig Fredrik, you know it!
<3'


En ny bild på vessan kommer när jag kommer hem :)


Ja hoppas ja blir nöjd nu! :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg du har Therese :)

2009-08-13 @ 19:57:21
URL: http://annikastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0