Utgång

Sandra står och lagar mat, de tycker jag är bra :D
Vi var ner till bollnäs idag och jag köpte ett par skor, skonarkomanen..
och strumpbyxor så nu har ja ikväll, när vi kom hem somnade jag nästan på en gång
medans Sandra duschade, vaknade tio över fyra av Sandra som sa va klockan var.
Så nu ska vi snart äta köttbullar och markaroner, hon brukar vara bra på att göra det ;p

Sen ska vi till Fredrik o vidare till Tranan, blommen följer med mig hem igen sen :D
Imrogon ska ja tvinga med henne på bio ;) Ja vet att hon vill också så de så!

Ledig i 5 dagar nu, innan skolan.
Jag tror den kommer bli bättre den har varit, en orsak till det är ju att ja har kommit Sandra mycket närmare
och vi är ju i samma klass (y) great.


hej så länge

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Wiiie ! D Ikväll kommer vi att ha kul :D De kan jag lova ;) <3

2009-08-15 @ 21:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0