Stan idag

Igår kom Fredrika, Daniel och Liam hit, och Sandra var också här.

Igår på förmiddagen åkte vi på affären för att handla hårfärg till mig
vi tog en liten ljusare färg men dock blev de mörkare
men de blev rätt bra ändå :)
Sen klippte Fredrika mig, klippte upp de lite grann men längden blev kvar!

Sen var vi så var vi så trött så vi la oss och kollade på oth tills vi somnade
och ja somnade först såklart..




Idag har vi träffat Sara och Joline på stan, vi kikade runt och vi åt glass på krokanen
och Joline åt mat och nös flera gånger på mig så att de kom på min arm, mycket mysigt..
Sen gick vi in på Åhléns för att köpa lite grejor till mig och sen vidare till Max.
Men ja var duktig att inte åt någonting utan lekte mesta delen med Jolinis ist! :)
Efter det tog vi en promenad hem till Sara och kikade på kort sen alla var liten
på hennes storebröder och Sandra, Malin och Sara. Jag fick mig en del roliga skratt
för minerna dom gjorde ;] Och självklart kollade vi på sötnosen Joline som liten!
Sen kom P-å och hämtade mig.

men dagen är tuvärr inte slut med aktiviteter idag,
utan vi ska  iväg och träna små flickorna idag också
sen kommer Liam hit och ska sova.


Imorgon jobbar jag 7.00 - 14.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0