bilden ger nog min rubrik



Gud vad varmt det är ute, när jag vaknade satt jag upp håret som lilla my har
och la mig ute och solade en stund tills katten flög på min fot och bet så hårt så ja lära gå in!
men jag ska gå ut och lägga mig igen tänkte jag, för vid halv två ska pappa skjutsa mig till Bollnäs
för att jag har körlektion då. Nu har jag bokat in 5 st och hoppas inte jag behöver mera.
och att jag kan köra allt med uppkörning och uppskrivning i slutet på juli eller början på agusti!

Inatt funderar jag om jag ska sova hos Storebror!
Vi får se hur det blir, om de inte blir nå lan?
som Hannah tvingar mig på att vara med på med massa folk ;)

Nej vafan.. solen väntar!

Nästa jobb dag; Onsdag 15.45 - 21.30!


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0