Bröllop

Som sagt är det bröllop idag, ska vara där elva men börjar tre och så är det på de mysiga stället nordsjökapell
där ja till och med döptes!

Sen ikv blir de änga! :)

nu har mamma varit borta för länge känner jag.
men imorgon så, kommer du hem eller ni.

Så nästa vecka på torsdagen jobbar jag 07-12 så efter det åker vi till Grisslehamn
även Sandra ska med. Där får man åka ålands båt varje dag gratis :)

Och så ska vi bada mycket i havet, fast ja brukar må illa efter jag har gjort det
är de någon mer som gör de?

Nu ska jag bara vänta på att Daniel ska kliva upp,
lillasyster behöver skjuts ;)

Nu är jag ledig ända till måndag eller ja tisdag börjar jag igen.
Fast kortaa dagar 07-11  07-14 och 07.12!

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0