Bus med Liam på Furuvik

jag ska tala om för er att jag tänker inte göra som alla andra och skriva om Michael Jackson
För ja visste knappt vem han var från idag när dom berättade om honom, lyssnade ej på låtarna heller.
Så det skippar vi!

Vi har varit på Furuvik iallafall idag, Liam verkade gilla det extra med alla apor och sånt.
Vi åkte även karuseller, sista karusellen vi åkte blev ja as rädd för att man kunde dra i en sak så man åkte uppåt
(barn karusell) Så liam vägra släppa den och ja som ni ser på bilden här nere så satt jag inte speciellt stabilt!


Men vi åkte även andra, Fredrikas pappa och jag åkte två karuseller utan Liam också.
Vi åkte Spökhuset, vilket var en jävla gång att gå in i förstår inte hur barn ska kunna gå där?
Man fick gå en bit för att komma till vagnarna man skulle åka i. Vi hade några framför oss som
bara skrek och jag fick nått i håret, kändes som ett nät!

Vi åkte bilar och sånt också, men ja fick inte nå vidare plats i den där.
haha!



Vi åkte även nå maskar som kallas för lilla bergodalbanan.



Getter


Ännu mer getter


mer





Kamelerna


ungefär alla bilder av dagen.

Ikväll blire lugnt för oss :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0