Dagen före midsommar

Idag när vi satt och åt här hemma så började ja fundera på att inte äta " pasta, ris och potatis mm."
jag sa det till mamma och hon hade tänkt precis samma sak och tog fram en bok som de stod massa
maträtter man kunde äta. Folk blir lite förvånad och irreterad kanske för att ja vill äta det för att man går ner i vikt
men jag kanske mår bättre i kroppen av det?
ja i varjefall skiter ja i vilket, för jag ska prova och min mamma med.
GI-metoden, allstå.

Ikväll har ja varit i Orbaden.

och imorgon bär de av till Valbo en sväng med Robin, Anna och Mattias.
Sen efter det blir vi nog här en del folk, kanske svänger upp för att hälsa på
Jennie för hon ska vara hos Emma, och Simon med.

Nej nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med dagen imorgon.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0