Ett år kvar till studenten, flickor och pojkar

Ikväll har jag sett på titanic på slutet som jag inte sett förut
det var hemskt och jag försökte göra det gladare utav att göra grimarser åt Sandra
hon skratta, och inte kunde hålla sig och då blev de inget grin heller!
Men de vart lite mer seriöst mot slutet då alla dog osv..


Igår var jag på tranan, vart lite dragen faktiskt
var inte alls meningen, men de blev så när en viss herr Gunnarsson bjöd
på en del. Sen vart de bara mer o mer.
Åkte dit med Fredrik, Ante, Jimmy & Robert först för att invänta Stina
som kom efter åt, kvällen rullade pratade mer Arve om massa saker
och sedan tog ja mig en promenix upp till ren ;o
klockan två på natten, två vinglade person som gick sicksack nästan hela vägen hem
puttandes in i buskar blev det också, även lite skratt.
Fick as ont i fötterna, trodde de skulle dunka sönder ett tag.
Eller rättare sagt gå av!

Vaknade tio, men låg kvar till halv tolv.
åkte ner på stan träffade Sandra och hennes mamma
åkte och handlade mat och vidare till Max där Amanda, Jennie & hennes kompis var.
Vi käkade med dom och gick vidare till studenterna, nästa år är det vi!


Nu är det bara en ynkaste dag kvar, ja sen var det sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0