Fredag o Lördag

Igår åkte jag med Sandra hem, vid kvart i ett.
Vi kom hem hit och åt mat, sen kikade vi på film och slappade!
Men efter ett tag gick hon o duschade och jag efter hon duschat klart.
Sen kom Simon och vi åkte till Sara, vi grillade och drack.
Spelade även kubb och vi vann!
jag var även lite dj!

Sen vart de full rulle ett tag,
jag försökte leka med hunden, men den skrämde livet ur mig och fick alla att skratta!

Sen skjutsade Hannah oss till tåget där det var massa folk,
de gick långsamt in till tranan men vi kom dit iallafalll
först ut på dansgolvet fick nästan släpa med mig Simon.
Men kul var det,

vid tolv gick jag för då kom en och hämtade mig en sväng :)
Kom tillbaka vid kvart i ett och fick gå in gratis annars hade ja inte gått in mera.

Vi kom hem halv tre, men vi somnade inte för än länge länge!


Idag har vi slappa, ja hoppade in i duschen och sen har vi kikat på film hela dagen.
De har varit skönt, eftersom ja fick mens helvete när ja kom hem och nu har ja mensvärk
och vaknade med en liten huvudvärk!

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0