God morgon

jobbig dag idag..

först padling och massa annat tråk med både A klassen & B.
Sen ska jag försöka komma hem till halv tre, för att äta
och åka ner igen till Bollnäs för ännu en till utibldning
ja trodde de var sista förra gången, men ikke!
Och den här är på 4 timmar!!
ja kommer aldrig palla detta,
och imorgon ska ja börja jobba, fyra till halv tio.
Snacka om att min mage inte kommer gilla mig efter sommaren..

Vi har nog bestämt att vi ska vara hemma på midsommar
med massa folk ändå, mamma är snäll & tänker på stackars mig!
Som får vara ensam hela sommaren.. huhú.
eller ja nästan iallafall :)

helgen bestämdes av Sandra
jag ska tydligen på t-tranan med dem,
vilket ja inte är direkt sugen på
men ja ger med mig för en gång skull..
Efter det sover ja nog hos henne eftersom hennes mamma o pappa åkt bort.
Så ja jojjnar henne!

Min buss går egentligen om 20 minuter
men ja är så lat så ja inte orkar, så ja tar tjugo i nio tåget ist.

ja kommer frysa ihjäl på vattnet idag :(

du är sjukare än ja trodde.
herregud, någon hejd får de ändå vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0