onsdag kväll

Idag var det en hemsk dag, har aldrig varit med om värre
nu tog jag i, faktiskt !

Men när vi skulle ro jag var med den sämsta ever allstå Sandra ;)
hon kunde ju inte styra, så jag som aldrig har padla kanot fick försöka styra
vi kom längre o längre ut i vattnet, båda fick panik
vi skrek och inget gjorde det bättre, tills vi fick tag och kom in på land
när vi väl kom in sa Anna-Carin att vi skulle padla tillbaka också
så hon knuffade ut oss igen så vi fick försöka komma in igen
med hjälp av Sara, tack o lov.

Sen satte vi oss på en gunga, jag och sara
för Sandra åkte strax efter det hem.
Vi satt där och pratade lite.
ja har saknat det!

Efter det kom jag bara hem,
snabba mig in i duschen o ut till bussen igen
Så jag åkte direkt till utbildningen
men åkte hem 45 minuter tidigare för ja blev så yr!
burr i det.

nu dunkar mitt huvud så ja ska slänga mig o titta på film
skönt!

Godnatt, för ja somnar säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0