Orbaden och badat ikväll.


Dig skulle jag aldrig lämna för allt i världen.
Du är där när ingen annan ser.
Du är allt
Vågar jag inte säga till någon kan jag alltid säga det till dig,
även fast du inte riktigt förstår men du tar till dig iallafall..
Du är den som får mig att hoppas, du är den som får mig att le Liam








Oavsett om man ligger ensam med honom i sängen, så är det alltid någon som har legat där innan och det kommer alltid att va någon efter dig, Oavsett vad han säger & vad han gör, du kan lika gärna inse att han har sagt samma sak till alla dom som var där innan dig, han kommer alltid att säga att du är finast och att du är den enda, och för tillfället ljuger han inte, han kommer alltid och säga exakt det du vill höra, sant eller inte ?
men man fallar för det han säger endå så glöm inte att han spelar ett spel spela med om du vill.
men satsa aldrig för det kommer han aldrig att göra.
lita aldrig på fel folk . / t



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0