Solen är otroligt varm dag.

Gud vilken jävla varm dag, men jag har jobbat och inte fått sitta ute i solen som alla andra lediga personer.
Min mamma är jätte nöjd iallafall, dottern går in och får jobba nu när de är sol och hon sitter i Rättvik, är de verkligen rättvist?  Jag fick däremot rätt bra lön för att vara några dagar ja bara har jobbat. Så nu unnar jag mig bra denna månad iallafall, plus studiebidraget!

Efter jobbet tog ja mig hem, bytte lite kläder o åkte till mormor som bjöd på mat,
tror de inte varit så gott med mat på länge faktiskt även fast de är varmt ute!
men nu är jag ledig 4 dagar, TÄNK ER 4 dagar. Det är mycket för mig nu det.

nu ska vi åka till Söderala och titta på fotboll!

Vilka bra nätter ja har haft
!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0