Sovdags

Igår var i Söderhamn, det sög och det regnade!
Jag tänker inte skriva så mycket mer om den kvällen..


Och idag vaknade jag tolv och gjorde mig i ordning för att

köra till daniel & liam. Var där ett tag och åkte senare hem till Arbrå

pappa släppte av mig och jag hoppade in i duschen på en gång.

klockan sex kom Mattias, Hampus & Sara och hämtade mig

och de for av till Ljusdal, men när vi väl var där så åkte vi till färila typ ist.

sju timmar i en bil, ni kan ju tänka er..


Nu är ja hemma, as trött o tänker på att sova.

funderar även vart min pappa är, han vill liksom inte svara!
han kommer väl snart, hoppas ja!



ja hade aldrig kunna bli den du velat att jag skulle bli


/ T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0