Tisdag

Lugn dag, sov till kvart över tio för ja orkade inte åka tidigare
så ja tog halv tolv bussen och kom till skolan vid tolv.
Fick reda på betyg osv.

åkte bussen upp till sjukhuset, gjorde de ja skulle.
Sen hämtade Fredrik mig, vi åkte på max ( Ovanligt )
Menmen, de brukar bli så när vi är i farten
men de blev milkshake för våran del bara.
Sen åkte vi mot Vallsta vi skulle kolla om vi hittade björn
vi var ute gaaanska länge, men kul var det!
Skönt med för den delen.
<3


Sen åkte vi till spelboa för att ja skulle hyra film till mig o mamma
i taket lyser stjärnorna, och ja jag fick tårar.
gud så berörande den var!

Imorgon är ja ledig och på torsdag
vilka sköna dagar
sen på fredag är det avslutning, Vilket alla har väntat på eller hur?

Va tycker ni om jag skaffar lösenord?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0