Hemma efter en "kort dag"

Idag hade vi nationella muntliga, ja det sista!
jag och jennie fick ha det klockan tio ist för klockan tre, för att ja ska iväg och jobba vid fyra!
Vi satt där och sa det vi skulle och fick antingen G eller VG.
Och så fick ja reda på att ja klarade de andra engelska nationella också,
ja vart överlycklig, och nu är de bara att resa vidare till USA efter.
nej så lätt är det inte, men ja skulle vilja. Men de som hindrar mig är Liam..
ja skulle inte klara mig att inte träffa han på ett år.

Hejhopp, va ja har huvudvärk!

Idag har ja varit med hemlig
vi var och åt på max, gott vare
vi åt på Ren och åkte vidare sen.
Tack :)


nu har ja boka in alla mina körlektioner och ska boka uppkörning och uppskrivining
skojar ni om ja är lite nära nu?



" jag är bara lycklig när jag dricker "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0