I love it

Åh min kväll igår var fantastiskt, ja visste inte riktigt att man kunde ha så kul med Stockholmare.
Men dom är mycket roligare där än här hemma, dom vågar vara sig själv utan att spela "cool"
Dom satt och sjöng låtar för oss, dom dansade med oss, lika dansar
min sista dans fick ja med sötnosen Jocke, haha han bärde upp mig och gick omkring med mig så
till en lugn låt, så sött!

Sen efter det bestämde dom som sig för att åka båt och de var en bit ner dit
så vi traskade ner, men ja slapp nästan gå för ja fick rida på jockes rygg
en lång bit, men var så rädd att vi skulle ramla, jo han med förstås!

Jag och Jocke kom ner först och såg inte en båt jävel,
men vi traskade vidare med bandspelaren med, musik i full rulle halv fem på natten!
Stackars dom som bodde där säger ja bara.

sen skyndade ja, miriam & nea upp till stugan vi satte oss i soffan ett tag
ja gick in till Jocke i mellan rum för att prata lite med han :)
Jag tror nästan alla slutade dricka vid fem halv fem.
det var verkligen full rulle hela kvällen där, med musik och allt!

Sista gången ja hann kolla på klockan var den halv sex, och vi slocknade som stockar
men vaknade klockan ÅTTA! då var vi klar pigg.. Miriam jag o nea satte oss ute i solen
tills alla andra vaknade till liv.

Vi städade och myste lite i soffan innan vi for iväg till Borlänge för att kolla på deras match innan vi drog hem
men vi körde drive in på donken först, gottr som tusan men fick en förjävlig mage efter.

ja tror ja aldrig varit så slut som idag.
Tack och lov fick ja inte vila nu heller för nu ska ja ladda för crusing!

TACK FÖR KVÄLLEN/NATTEN!
verkligen värt det.

Stockholm nästa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0