Kväll

tuvärr kan ja inte lägga in nå bilder för att min mobil är på lagning och min kamera laddare är borta!
Så de får bara bli text för tillfället.

Idag har Fredrika, Daniel, Liam & Mormor varit här för att de var mors-dag
mamma fick en blomma och en sån man smörjer in sig när man duschat.
Är så dålig på att komma på saker..

Vi åt super god mat, ska titta på om de finns nå kvar nu.

som sagt..
vi åt
pratade
skrattade
busade med liam
var nyfikna
klippte håret
mm.

Sen nu har mamma noppat mina ögonbryn, de tyckte ja var snällt !
För ja orkade inte själv.. och så smörjde hon in mitt ansikte med brun utan sol
får se resultat imorgon, jag älskar min mamma om ja inte säger de ofta
men så gör jag det.

ja har bestämt att jag ska flytta ner ist.
Ha rummet i källaren där min storebror hade.
Mysigt där.

puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0