Kvällen

Idag var de första dagen på jobbet, eller ja..
jag fick kika runt lite grann och fick skriva massa papper, mycket göra och hålla reda på ska ja säga er..
fyfasen.

när ja kom hem vid sju så skrev ja och frågade Fredrik om han ville hålla mig sällskap
Så han Rebecca och namnet som flög bort just nu.. jaja.
ja satt här vid datan, spelade hög musik så ja inte hörde att Fredrik kom haha.
Man han är väl lite van, för han får traska in här hur mycket han vill så de spelar ingen roll.

Så vi åkte till Bollnäs, runt runt runt..
Blev lite åksjuk, men våga inte tala om ;)
Skyllde på huvudvärk, så du vet du Fredrik!
hahaha.

Så nu ska ja inte ta upp nå mer, lala..

pus godnatt

Kommentarer
Postat av: Fredrik

MEN ! Du måste säga till när de blir så gumman !!!

Nu blev jag nästan lite "arg" på dig ;) Hehe :) <3

2009-05-26 @ 00:00:00
Postat av: Svar till Fredrik

haha (a) Förlåt mig!

Men allt var så tråkigt för alla så ja ville inte

oroa upp dig ;] <3

2009-05-26 @ 00:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0