Sjuk

Blev hemma idag också, dom hade flyttat nationella till på måndag så ja slapp kliva upp och åka dit.
Fast har varit vaken sen halv nio ungefär, vart så sugen på att kolla på festival filmen eftersom vi ska åka till Borlänge ändå, onsd-fred! :) Allstå på peace and love. Jag anar att det kommer bli kul eftersom man inte känner någon där och kommer antagligen lära känna folk efter det.

Idag ska jag umgås med Fredrik, hihi blev inget igår
så de får bli idag ist! Han får skylla sig själv om han blir smittad av min förkyldning ! :)

och idag hoppas ja på att min blogg blir fixad!
Om sara har tid och lust.

Snart ska jag börja "små jobba" lite, det menas med att jag ska lära mig lite innan ja börjar helt
de blir i början av Juni och självlart får ja ju pengar för det också och jag tänker nog inte ta ut allt i Juni
utan de gör ja när ja får i Juli också, så då blir de ännu mer.
På midsommar dagen börjar jag: 7.00 till 21.00
14 gånger 160/170kr  2300 kr på en dag

Nu ska ja sluta babbla!

men ja tkr ni är dålig på att kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0