I still miss you

Igår vart det ändrade planer en liten aning också.

Jag och Fredrik åkte i skogen ungefär 2 timmar för att kika efter björn
men vi såg ingen, men vi åkte galet fel hela tiden.. Men vi gav upp efter 2 timmar iallafall.
Vi åkte hem till han och hunden började busa med mig, ja fick inte vara ifred.
Så fredriks pappa fick säga till han flera gånger men lyssnade inte, han älskar mig ;)

Sen åkte vi vidare till Cicci, hälsade på henne och tog med henne till Arbrå.
Vi kom hem till mig och satt här en stund, tills Hannah kom och hon duschade
och sen tog vi våran bil och åkte till Änga jag och hannah.
vi knäppte lite kort :) var så fint med vattnet där.

Sen åkte vi hem vid tjugo i elva, gjorde oss ordning och
så kom Fredrik, Christian, Jonathan & Emil och hämtade oss.
vi åkte ner mot tranan, men Hannah hade glömt sitt leg hos mig
så hon åkte upp på ren så jag och fredrik skjutsade henne.

Sen åkte vi mot tranan så gick vi in, var enormt myckt folk.
såg att Joel var där så ja gick och pratade lite med han en stund.
Sen vid ett drog ja och Fredrik och vi hämtade upp Hannah och åkte på max.


sen vid tjugo i två skulle dom andra pojkarna hem, så vi åkte raka vägen hem
men att gå och lägga sig vart de inte, för Christian började spy utanför bilen.
Så jag fick springa in hämta massa saker och sen åkte dom iväg
så var Johan hos oss :) Så jag pratade lite med han, tror han också sov kvar.

Menmen, :)

Imorgon åker jag till Falun med Miriam, de vrt bara vi två.
Det är nå stockholms killar hon har träffat som ska spela fotboll där.
Så ja följer med och festar lite. Sen åker vi hem på lördag tror jag
och funderar på att åka till Söderhamn ändå.

hihi!

ja vart glad över smset inatt.



jag och hannah


Fredrik och Cicci utanför mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0