10 November 2009

Som jag har längtat efter ett få prova balklänning..
Och nu ska jag äntligen få göra det, och få göra det för att just jag ska ta studenten 2010.
Jag har ibland fått kämpa mig igenom de hela 3 åren, men en del har varit ganska slappt och bra.
Tur att inte mina lärare läser detta iallafall..

Igår var jag helt slut i kroppen, jag låg från halv fyra till halv tio i soffan.
Då kan ni förstå att jag inte var riktigt pigg, jag orkade inte ens åka och träffa Liam
och då är det något som inte stämmer..

somnade iallafall bra och skönt för natten efter jag fick energi och började städa hela mitt rum
och efter det läste jag återigen min teoribok, 53 sidor sen somnade jag.

Alldees strax, eller ja tjugo i elva ska vi iväg och ha bad
Livräddning tror jag det är. Men det jag inte tänker göra är att dyka ner till botten och hämta något
det är de absolut värsta jag vet, behöver jag eller läre jag göra det så går ja därifrån direkt!

Ivarjevillafall så har jag två flickor som ska med och testa balklänningen..
Det känns att ja behöver lite stöd & hjälp med detta!

♥ / Therese Jonsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0