En lista..

 

Jag är mig själv
Jag gillar att vara med de riktiga vännerna.
Jag äter oftast de som lagas
Jag säger ja till Ja i kyrkan till den ja gifter mig med.
Jag ger mig sällan in i mig ibland..
Jag duktig på att vara frågvis.
Jag stör mig på de som inte talar sanning.
Jag läser inte alls helst.
Jag är vackrast i mig själv
Jag skrattar åt nästan allt.
Jag är en typisk enivs person.
Jag har aldrig trott att jag faktiskt skulle råka ut för missfall
Jag är lycklig över att jag är den jag är!
Jag trivs inte på dåliga ställen
Jag är dålig på att lita
Jag är rädd för att förlora personer
Jag älskar min familj
Jag uppskattar dennis
Jag tror att jag kommer lyckas med de mesta i livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0