Fredag & innebär, mys!

Börjar med att svara till Hannah:
" Godmorgon, Aa det måste väl jag också göra.. Tänk vad tidigt de kommer fram för mig då!
Nej, kanske inte så tidigt men iallafall börjat på nu, de är ju så mysigt..
Tänk att de är en jävla månad kvar nu bara, de kommer ju rusa förbi!
& sen är det 2010.. Tiden går fort när vi har roligt, intesant?"

Och nu säger jag godmorgon till er andra också.
Jag hade faktiskt kunna sova till nio idag, men ja kom på mig själv att ja måste plugga
vi har fått en fördjupning i medicinsgkrs så jag måste väl sätta fart med den
eftersom den skulle vara klart den 3 december men vi fick fram till jullovet på oss iallafall!
Men eftersom de är en fördjupning så måste jag väl..

Ha en trevlig dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0