Gårdagen - onsdagen

Igår vart de en sak jag verkligen inte tänkt..
utan jag följde med alla som skulle ut, det var alla killar i bf'b och nästan alla i bf'a tror jag.
Men jag åt inte, utan jag åkte till Sara B, vi lyssnade på musik, drack & pratade.
Vi fick skjuts av Saras Mattias ner, Tack!
Vi kom ner rätt tidigt, men Stina kom ut och vi gick till Jonas och de drack lite, för jag tänkte vara nästan nykter.

men på tranan sprack det lite med planen, men ja var mycket bättre än alla andra ska ja säga er...
haha, vilken kväll.

Danne, Mattias & Dennis gick före och efter 5 minuter var dom tillbaka, jag & dennis gick på max
och åt tills Fredde ringde och han kom och ja gick till Stina & Sara som var utanför tranan.
var lite meningen att ja skulle följa med Dennis till Danne, men Fredde fick ta min plats.

Men somna sent gjorde ja... Konstigt, näe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0