Godmorgon

Idag känner jag mig lite spänd, det är så mycket att tänka på idag.
Men jag hoppas de släpper under dagen iallafall..

Tog lite tid att somna igår, för ja funderar så mycket!
Allting går ut ur huvudet men kommer tillbaka så jag måste tänka om på det.

Och idag ska Fredrika iväg och kika magen eller prata eller nå sånt,
och ja åker till Arbrå vid tre och gör ordning mat åt henne, men ser ni vad snäll jag är åt
min svägerska ;) Men då är hon snäll tillbaka också, hon följer med mig till Marma för att pröva balklänning.
Det är tur att hon är med för hon är v.e.r.k.l.i.g.e.n en sån som säger vad hon tycker.

Tio i tio går min buss till skolan, känns som ja inte är så pepp!
men de går nog..


Ha en trevlig dag :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0