Godnatt

Gud vad jag skulle vilja komma bort, eller inte bort från allt folk om det är det ni tror
Nej, utan få med mig ett gäng, eller pojkvän till fjällen eller var som helst och bara får njuta :)
åhå, va skönt de hade varit!

Ja hade behövt de nu..

men nu så blir de godnatt iallafall!

Måste berätta en liten rolig sak som hände idag..

Storebror Daniel : Liam får ja en puss av dig då?
Liam : Nej..
Daniel : Får jag en liten mitt i mellan eller stor då?
Liam: Nej..
Daniel: Vad vill du ha då?
Liam : Whiskey!

han är för söt våran allas älskling.

Ska jag berätta vad han sa till mig också, ja frågade om ja fick en puss så fick ja till svar
" Dennis klarar dig "
då menade han såklart ; Du klarar dig av Dennis.


haha söööt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0