Godnatt inom 20 minuter

Om inte minst sagt ska jag ligga i sängen om 20 minuter, men det ska jag också..
Hoppas jag? Jag vet att jag kommer skylla på något annat så jag inte kan lägga mig då.
Har iallafall bubblat och bastat och pysslat om mig själv ikväll, och det var så skönt!
Det är faktiskt inte ofta man gör sånt, iallafall inte jag!

Imorgon ska vi iallafall på apoteket med medicinsgrundkurs, men vad vi ska göra där förstår jag inte riktigt.
Hade väntat mig att hälsa på sjukhuset eller något sånt, men som sagt hör väl apoteket också in i allt de här.


Idag var det första gången på flera dagar jag såg min bästa Hannah skratta och vara glad!
Precis innan jag skulle gå upp så såg jag det, och de gjorde ju verkligen de lättare för mig att kunna
koncentrera mig bättre, så jag gick dit och kramade om den skrattande tjejen och gick upp efter det.

" Vi alla tänker på dig Mimmi. "
Minnesstunden för dig imorgon, kommer nog vara svårt för vissa att gå.
Men tror att det blir en lättnad efter att ha fått varit på den, själv vet jag inte hur jag ska göra än...















och mysigt..
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0