helg

Fredagen var det prov, svenska prov.. Och jag klarade det garanterat!
Jag känner det på mig iallafall!

Efter det åkte vi hem till Dennis och tillbringade kvällen där med idol mys med
hans föräldrar & lite popcorn, kollade även på någon annan serie men ja somnade till den
som förra fredagen också..

Lördagen sov vi ganska länge, åh skönt!
Gjorde inget speciellt på dagen, duschade & vaknade till iallafall.
Så åkte vi till Robin och kikade på film med 5 st till tror ja det var.
Kom hem halv två och ja somnade typ direkt.

Idag vaknade vi tidigt (?) vet inte vad ni tkr om tidigt så ja skriver inte tiden.
myste och kikade på tv och spelade kort, ja vann! eller ja iallafall en gång...

och sen åkte han på match men ja hann inte se den eftersom jag skulle till pappa
eftersom det är

Farsdag!

Jag hade dock inte köpt något när ja kom dit, men de behövdes inte heller
för han tyckte att ja var hans farsdags present att ja kom hit och hälsade på
och sov kvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0