Lördag!

Igår slutade vi lite tidigare jag och Dennis för att hinna ner till videohallen för att köpa biljetter tills ikväll.
För vi båda ska nämligen ut på tuppenz(stava) ikväll.

Igår var de vääldigt spännande på idol, jag satt och köp Dennis i benet eftersom de stod mellan
Mariette & Kalle, jag röstade faktiskt! ( min röst kanske avgjorde, vem vet? )
Kalle åkte inte iallafall, men nästa gång är jag väääldigt tveksam om han får vara kvar..

Somnade ganska sent inatt, när man skulle upp klockan halv åtta..
Men tror ni jag kom upp då? - Nej, låg lite längre!
Dennis fick dock så lov att kliva upp han också, eftersom världens bästa han skjutsade mig till sporthallen.
Hade match men förlorade båda två, 14-10 tror jag det blev.

Ha det så bra allihopa ikväll.

Eftersom jag inte var med på minnesstunden av Mimmi igår
så ger jag den låt till dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0