Lördag

" höstbilder.."

Ja ni ser ju lite av vad min dag handlar om..
Hannah brukar nästan alltid knäppa höstbilder eller vår bilder på mig när de är dags.
Hon tycker ju om att fotografera och ja kan ge i julklapp!
(tur att mamma inte hittat hit än..)


Efter vi har gjort det ska vi ta oss ner med bilen till sporthallen
för att kika på innebandy match, & som man har hört så kan man ju inte mer än att hoppas på seger?
Att veta att de vinner säger jag inte, utan hoppas är ett annat ord! :)

Hannah är husvakt på björktjära så här är vi..
Tittar jag ut så ser ja bara skog med massa sol, vad mysigt..
Tänk vad skönt med en promenad! Men de får väl bli senare isåfall för min del.

På tanke om idol, så tyckte jag att rätt åkte ut igår absolut!
Nästa gång blir de Mariette & Eftersom jag fasnade för Kalle första gången jag såg honom
så hoppas ja ju såklart att han vinner hela skiten, men som sagt finns ju Tove & Erik också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0