Måndag

Lördagen var helt okej, jag åkte till Helen vid cirka halv sju och medans de gjorde ordning sig så spelade
jag tvspel, bil spel är ja inte så rätt duktig på om jag ska vara ärlig, det är inte bara bilen som flyger
utan det gör jag också, jag följer med andra ord med i svängarna!

Vid åtta åkte vi mot regnsjö där det var massa naturare & kanske samhällare?
Vi hade faktiskt kul där, spelade lite spel & hade allmänt trevligt.

Vid tio halv elva åkte vi mot Bollnäs och mot tuppens, träffade världens bästa storebror också.
Jag var så oootroligt tacksam för att du var där då, glad att du förstod mig när jag pratade.
Och såklart så kom Dennis också dit, så allt blev bra den kvällen.

På söndagen mådde vi väl cirka halvdåligt, både jag & Dennis, men den eftermiddagen/kvällen
avslutades med pizza & fotboll kunde ju nästan inte bli bättre den kvällen då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0