Onsdag

Dagen har varit mycket bättre & fått lite mer gjort, stämningen är fortfarande låg nere..
Men det blir ju så.

Ikväll måste jag plugga på en redovisning som ska vara imorgon,
man får varken kolla ner i pappren & prata ifrån pappret så jag måste få in de ikväll.
Tänkte även ta en lugn kväll med att stoppa ner mig i bubbelbadkaret och bara njuta.

Och inte har jag bestämt om jag ska ut på lördag eller inte heller,
Isf blir det tuppz. Men först och främst så har vi match i Bollnäs mot vilka kommer jag inte ihåg riktigt
( hoppas ni inte tänker att jag är en dålig ledare nu, men jag ska få reda på de ikväll.. )

De kanske skulle vara skönt med en till lugn helg?
Beslutångest..


Kommentarer
Postat av: Malin Jonsson

Du tog nog fel på det där jag menade med att snoka, det är inte riktigt så jag menar. De jag menar med att snoka är sådana idioter som sårat min syster så mycket. Till exempel dom som varit med killarna hon varit tillsammans med, dom som snackat mycket skit om henne å sånt. Det är sånna som jag upplever som snokare. Jag vet vilka min syster ogillade starkt och dom kommer fak´tist inte få komma på hennes begravning. Jag hade inte villa att mina fiender kom. Men hon hade absolut inget emot dig eller så.

2009-11-25 @ 19:12:16
Postat av: Therese

Jag förstod nästan att jag fattade fel & jag vet att hon inte hade något emot mig heller eftersom vi umgicks ju med samma kompisar & då träffas ju vi också. Kram på dig!

2009-11-25 @ 21:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0