Onsdag

... eller ja "lill lördag" kan man ju också kalla det.

Tänk att jag tänkte så mycket på att blogga när vi satt och kollade på film så ja inte ville sitta kvar å kolla..
Eller ja inte, de finns inte så mycket mer och göra än att skriva här så!

hade jag bara fått åkt hem & sova eller nått så hade de blivit mycket mycket gånger 100 gånger bättre..
upprepade ja de ganska många gånger kanske?

Suck var världen kan vara tråkig ibland!
Det bara väntar mig att jag missar bussen eller nå likande..

Tur att de inte är nått speciellt idag, tänkte åka och pussa upp söt Liam
Det var ett tag sen, sällan jag hälsar på där nu..


nu får ja väl gå in igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0