Sista inlägget.

Tänk om allt vore bara en marddröm..

Ni kanske inte förstår hur det känns att ha en nära vän så ledsen, ledsen att man inte vet hur man ska bära sig åt.
Man vet inte riktigt hur man ska räcka till och vara för att inte såra ännu mer.
Man ska vara ledsen, jag vet det.. Men det är jobbigt för mig att veta att en vän till mig & en ännu bättre vän till henne inte finns längre är vädligt jobbigt, man hinner inte fånga luften för att kunna andas normalt.
Det är hemskt att det ska hända en glad och snäll tjej, nu tänker ni säkert att jag menar
" kunde det inte hända någon som förtjänar det istället" , visst man tänker ju så, men de är inte så ja menar.
Jag tycker att ingen ska råka ut för något sånt här, ett tragiskt slut!


Jag känner att jag vill ha Dennis bredvid mig just nu..
Jag är otroligt glad över att jag har honom


 

 


Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Du skriver så vackert! Man känner hur du verkligen bryr dig. Och vet du, det är det enda man kan göra en sådan här situation. Vara en vän, lyssna, våga möta smärtan, många är rädd för det. När jag miste min far, var det en del personer som bytte sida på gatan för dom inte vågade stanna och prata med mig. Då lärde jag mig att det är bättre att gå fram, även om det är jätte jobbigt, för att fly det är det sämsta man kan göra. Så Therese du gör helt rätt, du kan inte göra mer än du gör.

Kram

2009-11-24 @ 09:32:15
Postat av: Therese Jonsson

jag är otroligt glad över att du skrev det där till mig, jag tog åt mig av varje mening du skrev..

Jag är glad att jag träffade Dennis så jag träffade er också. Jag tackar så mycket för inlägget. Vi ses säkert senare idag. Kram

2009-11-24 @ 09:58:53
URL: http://thereesejonsson.blogg.se/
Postat av: Hannah

Det räcker för mig att veta att jag har dig. Jag älskar dig <3

2009-11-24 @ 13:18:25
URL: http://hannahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0