Söndag, redan?!

Igår var vi ut, var här hos mig före..

Var lite folk på tranan, de var inte alls kul + att man kände sig nykter hela kvällen..
Så vi gav upp & gick på max! Gott som tusan var det, var sugen på det hela kvällen
sen så åkte vi med Christian hem, han var snäll & skjusa och hämta oss.
När vi kom hem hade ja bestämt mig för att duscha för att inte känna mig så trött imorgon
& kunna få sova längre.. :]

nu ska vi väg snart och kika på när baby spelar match!
Sandra följer med hon också, sen åker jag nog med hans föräldrar hem
för att han är så seg efter träningar/matcher så ja orkar inte vänta!

Ja har världens mest drygaste mensverk..
vaknade imorse & kände det, drygt!

" alla bara ler, we are all the winners"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0