Söndag

" Det vill inte försvinna "

Allt vill inte som jag vill just nu
1. Magen suger av hunger.
2. Min huvudvärk ger inte med sig.
3. Tankarna om Mimmi försvinner inte för varje sekund som går.


Ingenting av de där sakerna där uppe går för mig nu, jag är inte sugen allt på att gå och äta.
Och jag har fortfarande huvudvärk sen jag vaknade i morse och den har suttit i sig hela dagen.
Jag känner bara hur det dunkar fram i huvudet på höger sida, det är ingen skön känsla..
 


Slut om mitt klagade & återgår till vardagen och gårdagen


Går dagen började med att jag och Hannah kikade på match och efter det åkte jag till Arbrå.
Men var bara där ett tag och sen åkte jag, mamma & p-å till Hällbo och fikade lite grann.
Det var ett tag sen ja körde i mörker så tänkte börja ta upp de igen & körde dit.
Vi åkte hem vid cirka sju men ja stannade i Bollnäs på Björktjära hos Hannah som var husvakt.

Johan & Martin kom också efter ett tag, så började vi kika på Hitta nemo och sen kom Dennis.
Vi började kika på en annan film också, (dålig) enligt Hannah & mig, så vi gjorde lite annat.
Så åkte Dennis, men kom tillbaka efter ett tag och hämtade mig för ja ville följa med, så vi åkte och hämtade
hans mamma & pappa.

Och som sagt vaknat med världens huvudvärk imorse..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0