Tisdag 24 november, 1 månad kvar till jul..

Oj nu har verkligen min statistik ökat, var uppe i 94 besökare idag & så många har ja inte haft sen ja bytte blogg..
Undra vad de kan bero på?

Hade bara en lektion idag, jobbade inte ens den så ja kan räkna med att hela dagen i skolan var
otroligt onödig.. Men när de andra hade idrott ( vilket inte många hade idag ) så passade ja på att bjuda
Hannah på mat & vi bestämde oss för max.. Jag tänkte att hon behövde få komma på andra tankar
och visa att ja fanns där om hon ville prata och lätta lite..

Och jag uppskattar lunchen med dig idag ♥

Hade även en minnestund av Mimmi idag, många som skrev i boken..
Det känns overkligt fortfarande, att se bild på dig och veta att man inte kommer att få möta dig nå mer
de känns rent ut sagt riktigt hemskt!



Nog om detta ett tag och välkommen tillbaka till verkligheten, ja känns de som iallafall..

Efter skolan tog jag och Dennis kvart i ett bussen hem till Herte vilket slutade med en sovstund.
Men det var verkligen skönt efter en långtrist dag..

Mamma & P-å hämtade upp mig på sporthallen, vilket de fick träffa Dennis också innan han skulle på träning
& det kan ja säga att mamma mycket väl uppskattade. Vi åkte hem & packade in sakerna mamma hade köpt
och åkte till Norränge till storebror med familj. Jag vart helt slut efter ett pass fotbollsträning med Liam.
Så fort man slutar säger han " spela fotboll haha " och skrattar verkligen efter också..



Åh vad glad jag är att jag har dig, du fyller mig med glädje precis varje sekund.
Vi är både som jätte bra vänner och tillsammans, vilket ja tycker man ska vara i ett förhållande.
Och jag är otroligt lycklig tillsammans med dig, Dennis Bergman ♥

 






Kommentarer
Postat av: Hannah

Tack återigen <3

2009-11-24 @ 22:59:00
URL: http://hannahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0