Torsdag, 1 dag kvar till helg!

" det knastrar så skönt under mina skor.."

Ja tänk när man får säga så igen ja, lär ju bli 23 december eller nått!
Vintern är så jävla seg här, när snön väl kommer försvinner den ju nästa dag
den kan väl komma en gång och stanna och sen stannar den tills den ska bort & bli vår..
Men de kanske bara är jag som tänker så kanske.

Idag vart de inte alls lång skoldag för vissa av oss.
Gjorde klart ett arbete och hade Anna-carin sen drog vi oss till sporthallen
för att titta på några killar i våran klass som spelade Innebandy SM.
De vann såklart de 2 matcherna, duktigt.. Men vi var nog mest nervös på lektarn!
Vi lät då hela tiden, för de var ju så jäämt!

Sen fick jag sällskap av den troligaste bästa pojkvännen som finns till bussen.
Tänk om de vore snö, då hade de varit mysigast att gå där hand i hand..
haha, vad jag babblar...

Jag kan ge med mig att ja lyssnar på julmusik & vill mer än GÄRNA ta fram julsakerna
men de vill nog inte riktigt mamma än, hade ja bott själv hade lite åkt upp iallafall.
Då hade nog inget kunna stoppa mig.

Imorgon blir de idol & mys med Dennis + familj.

d.b ♥


¨


Kommentarer
Postat av: Hannah

haha jag fick inte ta fram mitt förrän första advent ;) "sånt får du göra när du flyttar hemifrån"

2009-11-19 @ 22:51:14
URL: http://hannahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0