Torsdag

Inatt var de den mest meningslösa natten jag har varit med om på länge, faktiskt.
Jag kunde inte somna så jag låg och vred mig enda till klockan vart kvart i tre och de var sista gången
jag kikade på mobilen, men ja sov inte bra då heller utan jag kommer ihåg precis allt ja drömde
och ja vaknade av den flera gånger. Iosf kan jag berätta lite om den, den var både kul & lite läskig!

" Jag var gravid med tvillingar, men min mage var lika stor som om jag hade bara en och jag var i 9:onde månaden, så jag gick där och funderade på vad som skulle hända om den inte växte mer. Så när jag väl fick tid att föda så sa barnmorskorna att jag skulle få vänta ett halv år, alltså 6 månader till för att få föda ut bebisarna.
För magen lära växa klart..
"

Tror ni jag var svettig när jag vaknade?
- Herregud vad glad jag är för att de inte kan hända i verklighet, ingen hade stått ut med det att
ha gått i 9 månader och får vänta 6 månader till!

Jag hoppas jag kan sova bättre i natt & jag ska verkligen försöka komma i säng vid halv tio ikväll.

Fredag: Idol hos Bergman och mys med snutten såklart.
Lördag: 2 Matcher & funderingar på björn rosenström?
Söndag: Bara lugnt


Kommentarer
Postat av: Hannah

ska du kolla på a-lagsmatchen på lördag?

2009-11-26 @ 20:04:35
URL: http://hannahsdays.blogg.se/
Postat av: therese

Dennis har borta match de är de enda jag vet..

2009-11-26 @ 21:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0