Den dagen har varit..

Lite irreterande, men ändå bra!

och nu skriver ja för att Sara vill att jag ska skriva lite, och hon tycker säkert att jag är tråkig!
Dagen har inte erbjudit sig så mycket faktiskt än att jag har varit med Fredrika till BVC med Liam.
Eftersom han tog spruta, stackarn..

Efter det tog jag med honom hem för att leka lite med honom, men han somnade ganska snarast
så jag fick sitta här i min ensamhet, (nu ljög ja lite iallafall..)
Mamma var ju hemma ett tag iallafall som tur var.

Sen vaknade han och var as arg på mig, de var tacken det!
så ja la honom i sängen igen och då vart han glad sen :)

Nu väntar ja på att Sandra ska duscha klart så ja kan få sova..
Om ja inte somnar före innan hon är klar!
Ja ska nog göra ett test med det.

På lördag är ja bjuden på 20års fest men ja har inte riktigt bestämt mig ännu :)
Vi får se hur de blir med den saken..


Kommentarer
Postat av: sara

Jasså, vems då?

2009-09-19 @ 03:05:47
URL: http://saramagdalenajenniefer.blogg.se/
Postat av: therese

vadå vems då?

2009-09-19 @ 18:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0